První vyzpovídáme naši obchodní referentku.

1. Covid ovlivnil i naši společnost. Jak vnímáš práci z domu? Vyhovuje ti?

Vyhovuje mi tak napůl. V dnešní době je velmi jednoduché komunikovat na dálku, takže skoro všechno se dá vyřídit z domu nebo odkudkoli, i když je připojení někdy pomalé, sítě jsou teď přetížené. Něco je ale nutné vyřídit přímo na místě. V práci chodím i na „plac“ – doma se musím spokojit s přítelem na telefonu :-)

Mrzí mě, že jsme museli zrušit Den Země.

Osobní komunikací, ať už je to pracovně nebo nad „drbama“ u kávy, se prohlubují vztahy v kolektivu, víme o sobě víc, sem tam si postěžujeme, často se smějeme, pak jde práce líp. Taky mě doma nikdo nenakrmí J, musím pořád vařit, ale zas nemusím řešit co na sebe, tepláky to jistí :-)

Klidně bych brala i za normálního stavu – tři dny v kanclu a dva dny pracovat z domu.

2. Navštěvuješ firmu i osobně v této době?

Ano, několikrát jsem byla, pro doklady ke zpracování a taky založit a předat kolegům, co jsem doma udělala.

3. A co rodina, děti, jak zvládáte karanténu?

Žiju sama, děti už jsou z domu pryč. S nimi a taky s rodiči a kamarády fungujeme po skypu, messengeru, ale osobní kontakt mi moc chybí 

4. Těšíš se na návrat do kancelářské židle?

Ano, akorát se netěším na brzké vstávání a ježdění autem – to mě neba.

5. A na závěr poskytni nějakou fotografii tvé dočasné domácí kanceláře.

Práce s kocourem mě baví, i když mám trochu chlupatý noťas.